fbpx

Змінити освіту можуть вчителі, батьки та діти

Які кроки пропонують експерти Української Галицької Партії

Освіта, медицина, інфраструктура – все це потребує якісних змін. Не Президент і не Верховна Рада залатають наші дороги і відремонтують наші школи, втілять реформи. Це зробимо лише ми. Тут, на місці, всі разом. Саме від нас залежить, як буде розвиватись громада.

У Галицькій Партії переконані: прийшов час вибирати інших депутатів. Тих, які роблять добрі справи кожного дня, а не лише перед виборами. І саме таку команду до Долинської громади представляє Українська Галицька Партія.

Сама партія – молода і не всім відома. Проте вже давно допомагає вирішити проблеми, з якими стикаються люди кожного дня. Освіта один з пріоритетних напрямків роботи Української Галицької Партії. Тому політсила організовує багато заходів для вчителів, батьків та учнів. Як зробити освіту якіснішою? Що треба, щоб учні хотіли ходити до школи? Як порозумітися батькам, вчителям та учням? Де знайти ресурси? Все про розвиток партнерства у школі говорили експерти УГП разом з учителями і батьками у Долині під час зустрічі “Шкільна реформа: як розвивати партнерство в школі”.

Важливими є взаємодія та співпраця всіх учасників навчального процесу. Сучасні вчителі беруть ініціативу у свої руки, опановують нові методики і змінюють психологію, вчаться по-новому розуміти своїх вихованців, надихають та змінюють батьків. Об’єднання зусиль учнів, батьків та педагогів здатне якісно змінити освіту. Лише партнерські стосунки зможуть створити осередок для комфортного розвитку особистості”, — зауважує директорка навчальних програм управлінського розвитку Інституту лідерства та управління УКУ, координаторка освітньої групи УГП Ірина Бек.

Об’єднання зусиль учнів, батьків та педагогів здатне якісно змінити освіту.

Експерти вважають, що шкільне партнерство потребує створення механізму його реалізації. І кроки для цього може зробити кожен на своєму місці: вчителі, батьки, місцева влада і адміністрація школи.

План дій від експертів Галицької Партії:

  1. Закріпити права і обов’язки учнів, вчителів і батьків (закони, постанови, накази, статути, індивідуальні угоди).
  2. Сформувати інструменти для реалізації закріплених прав (батьківських рад з розширеними повноваженнями), органів учнівського самоврядування, участі батьків та дітей у раді школи, наглядовій раді, система електронної комунікації (електронний щоденник, сайт школи).
  3. Провести заходи, спрямовані на сприяння співпраці (відвідування учнів вдома, ранкова і вечірня кава з батьками, індивідуальні зустрічі,
    заповнення профілю прогресу учнів, тренінги для батьків, спільні святкування, волонтерство, доброчинність (проведення ярмарків, відвідування дитбудинків, хоспісів та ін.), проведення батьками уроків, їх участь у відкритих уроках, електронне інформування і спілкування).

“Учні зможуть отримати якісну освіту тільки тоді, коли все, що відбувається навколо, спрямовано для учнів. Розвиток партнерства основа реформи і змін в школі. Тільки тоді школа стане найбільш наближеною до учнів”, пояснює Ірина Бек.

Оксана Кушнірецька, експертка зі стратегічних досліджень в освіті, кандидат економічних наук познайомила учасників заходу із досвідом Естонії, Ізраїлю та США. І головним у побудові партнерства називає комунікацію між усіма учасниками навчально-виховного процесу та готовністю давати учням і батькам більше повноважень.

“Що більше залучені батьки до шкільного життя, то краще можна прокомунікувати з ними. А відтак, і краще розкрити потенціал учнів”, — наголошує експертка.

Вчителі разом з експертами визначили ряд інтересів, які мають у школі батьки, учні, вчителі, громада і влада. Разом напрацювали конкретні кроки, завдяки яким ці інтереси, шляхом розвитку партнерства, можна задовольнити вже зараз. За словами фахівців, такий підхід дозволяє будувати дійсно демократичне суспільство, навчає учнів приймати рішення та нести за них відповідальність. Адже важливим є те, якими людьми стануть учні після завершення школи, яке суспільство вони побудують.

Експерти освітньої групи Галицької Партії досліджують проблеми у галузі, аналізують законодавство, подорожують, щоб дослідити кращі світові зразки. На основі цих даних готують план дій для вирішення проблем, скеровують їх депутатам місцевих рад від УГП, а також в органи місцевої влади. Те, що у повноваженнях влади вищого рівня, пропонують до уваги міністерствам, уряду, Верховній Раді України.

Зустріч з освітянами у Долині показала, що яку б реформу не запроваджувало міністерство, здійснити її мають наші вчителі. Для цього їм треба змінюватись і вчитись новому, давати нові можливості і підтримувати їх. Тому такі мотиваційні та дуже практичні зустрічі людей освіти — важливі. І поки нам з екранів і білбордів розказують про мову, віру і ціни на газ, ніхто не чує про ті проблеми, з якими стикаються люди кожного дня. І коли ми думаємо про найближчі вибори, то тут важливі дві речі: що ти вже зробив, і що ти хочеш зробити. Тому Українська Галицька Партія йде на вибори до Долинської об’єднаної громади. Щоб втілювати якісні зміни тут, на місцях, маючи конкретний план дій. Долучайтесь і ви до команди своїх, дієвих, чесних! Тел.: (096) 657-29-32.

Анна Зоря

Останні відео

Ми у Facebook

ПОВІДОМИТИ ПРО ПОМИЛКУ

[recaptcha]

Повідомити

Дякуємо, ваше повідомлення відправленно!

Форма замовлення!

[recaptcha]