Підприємці поділилися лайфхаками, як пережити карантин

Шість спікерів, сотні слухачів і ще більше мотивуючих порад, як без втрат пережити карантин не лише підприємцям, але й простим людям. У такому форматі  30 квітня у Львові пройшла онлайн-конференція «Бізнес на карантині: час діяти», яку організувала Українська Галицька Партія. У ній взяли участь вихідці із різних напрямків економіки: ресторанної галузі, торгівлі та IT-технологій.

Ми зібрали їх не випадково, адже ситуація на економічному ринку країни підстав для оптимізму не вселяє. Від початку карантину 700 тисяч підприємств уже призупинили свою діяльність. А за прогнозами експертів, до кінця року економіка країни впаде щонайменше на вісім відсотків. Водночас за цей період для підтримки мікробізнесу на державному рівні фактично нічого не зроблено. А зміни, які вносяться в чинне законодавство, є лише точковими спробами гасіння пожежі. Незважаючи на байдужість з боку держави, деякі підприємці зуміли швидко переорієнтувати свою справу під нові умови і не лише втрималися на плаву, але й почали виходити на нові ринки збуту.

Ми вирішили зібрати кілька історій, як підприємці переживають карантин та виходять з кризи з найменшими втратами. Ними вони і поділились на нашій концеренції. Переглянути запис концеренції можна тут.

То чи можливо використати карантин на користь своєму бізнесу? Найцікавіші поради від спікерів

Роман Кучер, дистриб’ютор автомобільної хімії та обладнання для СТО, компанія “Soficar”:

“Насамперед ми зрозуміли, що в кризу мусимо працювати більше самі. Скажімо, до коронавірусу постійно оплачували послуги кур’єра, який доставляв той чи інший товар. Тепер робимо це самотужки. Деяких людей, які працювали на повній ставці, перевели на тимчасову погодинну оплату. Почали на пряму працювати з кінцевим споживачем, уникаючи посередників.

Ще один момент, який задіяли, це підключили свій розрахунковий рахунок до сервісу “Оплата частинами”, що полегшило життя нашим клієнтам, а нам дозволило підтримувати певний рівень продажів.”  

Юрій Дзева, керівник відділу дистрибуції у компанії “Енерлайт”:

” Оскільки частина нашої продукції виготовляється в Китаї, карантин моя компанія відчула раніше, аніж решта українців. Вже на початку року у нас почались проблеми із доставкою, бо Китай пішов на карантин першим. З початком української кризи, ми були змушені повністю змінити мережу збуту. Оскільки торговельні заклади, в яких реалізовували свою продукцію, а це системи живлення та освітлення, були закриті. Відтак, нам довелося домовлятися про реалізацію з усіма, хто залишився на ринку – навіть з продуктовими магазинами. Тобто, добралися туди, куди в докризовий період просто не доходили руки.

Крім того, максимально інтегрувались в онлайн-торгівлю, що дозволило збільшити продажі на 30 %. Відтак, якщо спершу втратили ринок майже на 90 %, то за місяць карантину ми зуміли виконати план на 50%. Що погодьтесь, не так вже і погано, зважаючи на теперішній стан речей.”

Юрій Садовий, ресторатор, засновник джазового клубу “LV Cafe”:

“В перший тиждень карантину ми, як і інші ресторатори, зачинили двері. Але в той період не склали руки, а почали думати, як працювати в нових реаліях. Перш за все вирішили зайнятися доставкою їжі. Для цього адаптували меню, оскільки майже усі наші страви можна було споживати виключно в закладі.

Позаяк почали грати на незнайомому для себе ринку, то довелося на 25% знизити вартість страв. Зрозуміли, що на доставці вони не можуть коштувати, як в ресторані. Також на карантині переглянули, скільки “даремних” коштів йшло на оплату комунальних послуг. Вдалось суттєво зекономити на цих речех і оптимізувати цей процес надалі”

Також на концеренції депутат Львівської міськради  від Української Галицької Партії  Мирослав Данилків розповів про нові місцеві спрощення для підприємців. Засновниця кейтерінгової компанії Людмила Шастало поділилась своїм досвідом зміни напрямку діяльності компанії, а  проектний менеджер ІТ-компанії  тарас Юрчишин розповів, як кризу відчувають на своїй роботі айтішники.

Нагадаємо, що це не перша конференціяу форматі онлайн. 16 квітня Українська Галицька Партія провела онлайн-конференцію “Економіка на карантині: час діяти” із провідними економічними фахівцями. Проглянути її можна на фб-сторінці Української Галицької Партії.

Останні відео

Ми у Facebook

ПОВІДОМИТИ ПРО ПОМИЛКУ

[recaptcha]

Повідомити

Дякуємо, ваше повідомлення відправленно!

Форма замовлення!

[recaptcha]