Обслуговують іноземною мовою? Телефонуйте нам!

Українізація в Україні на 27-у році незалежності? Боротьба з наслідками Радянського Союзу? Так, на жаль, державна мова у Києві досі є не надто популярною. Галузь послуг – російською мовою, медіа – російською, навіть у державних структурах час від часу можна почути російську мову, що є неприпустимо. Саме тому у межах ініціативи “Геть від Москви!” Українська Галицька Партія у Києві створила у столиці “гарячу лінію” на захист української мови.

Телефонувати на неї можуть усі, хто зіткнувся з порушенням своїх мовних прав. Якщо в якомусь закладі галузі обслуговування або держустанові столиці до Вас звертаються лиш іноземною мовою, або ще гірше – відмовляються переходити на державну, – телефонуйте за номером +38 096 233 73 73.

Активісти і прихильники Української Галицької Партії у Києві ведуть активну боротьбу за декомунізацію та українізацію столиці вже немало часу. Наприклад, у вересні вони створили та презентували онлайн-карту, на якій відображено ситуацію з мовою у галузі обслуговування міста. Також активісти регулярно проводять моніторинг галузі послуг та державних закладів і заохочують місцевих жителів долучатися до цієї справи. Щодо захисту прав україномовних громадян вони вже подавали до суду та виграли чимало справ. Також контролюють місцеву владу у справі виконання Закону про декомунізацію. Зокрема, йдеться про перейменування київських вулиць, які носили прізвища катів українського народу, заборону звучання російського шансону та попси у столичних маршрутках тощо.

Практичним досвідом вирішили поділитися: вже два тижні для жителів столиці діятиме “гаряча лінія”, за якою кияни  зможуть поскаржитися на обслуговування іноземною мовою, отримати консультацію, як боротися з таким правопорушенням, чіткий алгоритм дій і підтримку активістів.

Ідея створити таку “гарячу лінію”, кажуть партійці, виникла тому, що з кожним днем все більше киян звертають увагу та скаржаться на мову обслуговування у повсякденному житті. Для зручності, оперативності і швидшого вирішення проблеми Київський осередок УГП вибрав формат “гарячої лінії” для всіх киян, які потерпають від мовної дискримінації.

imgonline-com-ua-Compressed-gRZB3riHY8SlD

Телефонна лінія працює по буднях з 10 ранку і до 18 години вечора,
за номером: +38 096 233 73 73. 

У позаробочі години можна поскаржитися, надіславши СМС за цим номером, написавши на сторінку київського осередку партії у Фейсбуку або ж на електронну пошту осередку (uhp.kyiv@gmail.com). Звернутися по допомогу може кожен, хто зіткнувся з порушенням або зазнав утиску у галузі обслуговування, державних структурах чи навчальних закладах.

“Ми хочемо, щоб кожна наша дія приносила користь і людям, і нашій державі. “Гаряча лінія” для захисту прав українців на україномовне обслуговування необхідна в Києві, адже дискримінація за мовною ознакою в столиці України доволі поширена. Часто касири, офіціанти, держслужбовці чи турагенти обслуговують киян іноземною мовою, а на прохання перейти на єдину державну, відповідають хамством та відмовою. Чи є це нормальним в цивілізованій європейській країні? Абсолютно ні. Так само часто з мовною дискримінацією зіштовхуються діти в школах та дитячих садочках. Батьки повинні доводити право своїх дітей на навчання мовою держави Україна”, – зазначив координатор ініціативи “Геть від Москви” в Києві, голова Київської міської організації  УГП Андрій Смолій.

Уся галузь послуг, починаючи від простих магазинів, супермаркетів  і закінчуючи електронними чергами, державні навчальні заклади, комунальні служби та інші структури повинні надавати споживачу  послуги українською мовою, наголошують політики Української Галицької Партії.

Останні відео

Ми у Facebook

Дякуємо, ваше повідомлення відправленно!

Форма замовлення!