Українська Галицька Партія – ідеологічна партія

Голова Політради Української Галицької Партії Богдан Панкевич

imgonline-com-ua-Compressed-Ho92XaOeTUWmfЦе означає, що всі свої рішення, висновки та декларації ми узгоджуємо із засадами нашої ідеології, з нашими цінностями і принципами. Це доволі складно робити, і навіть не вигідно в сучасних політичних реаліях. Доцільніше було би говорити і робити так, щоб отримати якнайбільше користі, розголосу та популярності. Але так можуть чинити (і справді чинять) партії, які взагалі не мають чіткої ідеології, або лише декларують її наявність, однак майже на неї не зважають. Тому це – не наш шлях.

Всі, хто стає членом УГП, не лише піддаються люстрації на предмет своєї ділової репутації, можливих корупційних гріхів та участі в сумнівних проектах чи заходах. Кандидати на вступ повинні ознайомитися з ідеологією Української Галицької Партії, основними засадами її діяльності та непорушними принципами. І скріпити власним підписом, що вони все це схвалюють та будуть дотримуватися.

Неможливо створити таку ідеологію та принципи, які би подобалися всім людям. Тому “партія” – це частина населення. Це якась велика група людей, які поділяють власне таку ідеологію.

Також неможливо, щоби всі члени партії мали цілком однакові погляди і однаково думали. Тому ідеологія партії окреслює лише основні, найбільш важливі принципи і засади. Члени партії можуть мати свої власні думки з приводу тих чи інших справ, але повинні підтримувати офіційну позицію партії, напрацьовану на основі спільної ідеології, цінностей та принципів.

Отже, якою є ідеологія Української Галицької Партії?

Вся її ідеологія і політика базується на визначеній послідовності наших основних пріоритетів: БОГ  –  ЛЮДИНА  –  УКРАЇНА. Важливо, що ці пріоритети розташовані, власне, у такій послідовності.

Під словом “БОГ” ми розуміємо Божі Заповіді та основану на них Християнську Етику як основу світогляду і людських стосунків. Наша політика ґрунтується на християнському розумінні людини та її відповідальності перед Богом. На розвитку людини та даних Богом людських талантів. Християнська етика визначає життєві цінності та служить орієнтиром при прийнятті рішень. Ми не є клерикалами чи релігійними фанатиками, але ми визнаємо створений Господом світопорядок.

ЛЮДИНА – це її гідність, права і свободи. Людина є на другому місці, оскільки сама є Божим творінням, а не остаточним мірилом всіх речей. Людські уявлення чи прагнення не можуть суперечити створеному Богом світопорядку. Ідеї, потреби і вчинки Людини не повинні порушувати Божі Заповіді та етичні християнські принципи. Поза цим гідність, права і свобода Людини є визначальними. Життя і здоров’я Людини є найвищою цінністю. Приватна власність є непорушною. Людина має право на захист своєї честі, гідності та свободи. Держава повинна служити людям та їхнім інтересам, а не навпаки.

УКРАЇНА – наша Батьківщина, наша спільна цінність. Українська держава є домом української нації, де зберігаються і розвиваються наші національні особливості: мова, культура і традиції. Політика УГП є Україноцентричною. УКРАЇНА – понад усе, поки це не суперечить Божим Заповідям, людській гідності та свободі.

Захист та розвиток України є місією і обов’язком кожного свідомого громадянина. Українська ідентичність, мова, культура і традиції мають бути в Україні однозначно домінуючими, привілейованими і захищеними. Ми бачимо Україну як сильну державу, українською за сутністю, із традиційними здоровими європейськими цінностями.

Ідеологічною основою Української Галицької Партії є християнська демократія, узгоджена з пріоритетами Україноцентризму.

Ми вважаємо, що ця ідеологія найбільше підходить для сучасної України. Завдяки слідуванню принципам християнської демократії зруйнована повоєнна Європа дуже швидко відбудувала свою економіку та соціальні інституції, досягнула високих стандартів життя і забезпечила основні права людини. Власне, християнська демократія здатна подолати негативні наслідки радянського періоду та замінити сучасну олігархічну систему влади.

У чому відмінність християнської демократії від інших основних ідеологій – лібералізму і праворадикальних ідеологій, що сповідують авторитаризм?  Християнська демократія опирається не на окремих людей і не на державу, а на громади. Люди об’єднуються у громади, а громади творять суспільство і державу. В цьому є відмінність християнсько-демократичних принципів і від ліберальних, і від тоталітарних підходів.

Ліберали вважають, що “Людина понад усе!” і держава у жодній мірі не може обмежувати людської свободи та способу життя. Однак нічим не обмежена людська свобода може призвести до моральної деградації, а також мати руйнівний вплив на основи держави.

На відміну від лібералів, праворадикали вважають, що “Держава понад усе!”. При такій ідеології інтереси і права людини – ніщо, в порівнянні з інтересами нації та держави. Українці жили в кількох авторитарних державах – міжвоєнній Польщі, нацистській Німеччині та Радянському Союзі, які принесли великі страждання людям.

Наївно думати, що, якби в Україні вдалося побудувати національний праворадикальний устрій, то він би суттєво відрізнявся від звичайного авторитаризму.

Люди при такій владі були би такими самими безправними державними “гвинтиками”, як у часи Радянського Союзу. Українці заплатили надто високу ціну за людську свободу, щоб спокуситися на примарні переваги нового авторитарного режиму.

Правдою є те, що християнська демократія в Європі переживає досить складні часи. У високорозвинених країнах постають нові виклики – через абсолютизацію людської волі та забаганок. Колись, пам’ятаючи жахіття війни і колишні помилки, європейці змудріли і будували своє життя на основі християнської демократії. Наступні покоління вже не розуміють, що всі досягнення побудовані на фундаменті християнської етики. Демократію почали трактувати як вседозволеність, а норми етики та моралі почали піддавати сумніву. Пропаганда лібералізму призвела до того, що демократичним парламентським шляхом утверджуються норми, що суперечать Божим Заповідям. Під гаслом рівності прав усіх людей, без огляду на традиційні критерії добра і зла та морально-етичні норми.

Значна частина західного суспільства сприймає такі тенденції як загрозу. На жаль, там не зробили правильних висновків про необхідність повернутися до норм християнської етики. Натомість, відбувся ріст популярності ультраправих партій авторитарного спрямування.

Ми вважаємо, що Україна має враховувати світовий досвід і запроваджувати те, що показало свою високу ефективність та добрі результати у близьких нам європейських країнах.

Тому ми вибрали шлях і досвід християнської демократії. При християнській демократії суспільство не є атомізованим, люди не залишені самі на себе і не керуються виключно егоїстичними інтересами. Таке суспільство охороняє особу від надмірного диктату держави.

Врахування інтересів громади стає головним завданням демократії. Члени кожної громади знають, що спільного блага можна досягнути, лише об’єднавши свої зусилля. Українська реформа децентралізації створює великі можливості для самоврядування, розвитку територіальних громад і зміцнення української держави.

Надалі ми роз’яснимо нашу позицію стосовно конкретних ідеологічних викликів.

Останні відео

Ми у Facebook

Дякуємо, ваше повідомлення відправленно!

Форма замовлення!