Транспортний колапс у Львові. Хто винен?

Транспортний колапс на Різдво – так львів’яни і гості міста запам’ятають перші дні 2017-го року. Про вірогідність такого розвитку подій міську владу попереджали громадські активісти та депутати від Української Галицької Партії.  Однак марно.

На маршрути у місті щодня від Нового року не виїздили більшість автобусів місцевих приватних перевізників та комунального АТП. А на саме Різдво кількість “прогульників” сягнула понад 90% автобусів. Саме про це і попереджали депутати міської ради від Української Галицької Партії, висуваючи до міської влади 5 чітких вимог.

propozytsiyi-ugp-transportМіська влада списала всю цю ситуацію на сильні морози, однак автобуси не виїхали на маршрути і тоді, коли температура повітря дещо зросла. Виною цьому неякісні договори з перевізниками, в яких абсолютно не передбачені санкції та розірвання угод, якщо їх умови системно порушують. І що дивно: за такими ж договорами міська влада пропонує будувати стосунки з перевізниками і надалі.

Нагадаємо, серед них: прозоре проведення конкурсу для перевізників, підвищення якості перевезень, жорсткий контроль за роботою перевізників та розривання договорів, якщо їх умови системно порушують, збільшення кількості автобусів на маршрутах у ранковий та вечірній час-пік, а також запровадження і дотримання похвилинного графіку руху з фіксацією на кожній зупинці.

На саме Різдво кількість “прогульників” сягнула понад 90% автобусів

Але 3 січня 2017 року Львівська міська рада оголосила про склад конкурсного комітету для нового конкурсу міських перевізників. Цього ж дня громадські активісти та експерти назвали цей комітет ручним.

“З 9-и громадських організацій, представники яких увійшли до конкурсного комітету, лише 3-4 громадські організації, які справді займаються транспортом. Інші – аж ніяк не відстоюють громадські інтереси, бо вони є або ГО-одноденками, або структурами, наближеними до перевізників. Це суперечить чинному законодавству; це означає, що певні “представники громадськості” будуть лобіювати у конкурсі інтереси певних перевізників. І все це може призвести до скасування результатів цього конкурсу через суд. Я не розумію, чому до конкурсного комітету не включили представника Галицької Партії Мирослава Данилківа, але натомість там з’явився І. Корончевський від “Самопомочі”. Є багато запитань до цього конкурсного комітету: як він формувався і для чого? Чому до нього увійшли вже аж такі організації, які явно є під перевізниками, в яких на сайті відкрито написано, що і в ГО, і в АТП – одні співзасновники?” – каже Святослав Товстига, керівник ГО За якісний транспорт.

“Уся ця ситуація з громадським транспортом у Львові і цей оголошений склад конкурсного комітету свідчать, що міське правління транспорту більше перебуває на боці перевізників, ніж самих львів’ян. І ми, і громадські активісти попереджали, що ситуація з громадським транспортом із початку нового року ще більше загостриться. Так само ми пропонували подрібнити лоти, щоб можна було реально впливати на перевізників. Якщо не міняти умови договорів (а планується тільки збільшити кількість маршрутів для комунального АТП), то не варто було й проводити нового конкурсу, а просто продовжити старі угоди”, – каже депутат ЛМР від Української Галицької Партії  Мирослав Данилків.

У  кінці грудня у Львові договори з перевізниками, які здійснюють пасажирські перевезення, таки закінчилися. Новий конкурс міська рада оголосила аж 5 січня.

А зранку 8 січня на рейси у Львові не виїхало 413 із 502 автобусів

“Тільки максимальна прозорість проведення конкурсу та тиск громадськості можуть зарадити транспортній проблемі у Львові. І мусимо це зробити, бо ж чекати, поки, як обіцяють нам, наступного, 2018-го року в місті запровадять е-квиток, ще доволі довго”, – зазначає Мирослав Данилків.

підписатись на розсилку новин
+
+

Повідомити про помилку

+

Підпишися

і отримуй новини Української Галицької Партії на свою е-пошту