Піар влади за кошти громади

Що важливіше – висвітлення роботи міського голови та депутатів чи, скажімо, ремонт в пологовому? Івано-Франківська влада витрачає чималі кошти на інформування населення про свою діяльність, а тим часом у бюджеті міста залишаються незакритими соціальні статті витрат. Активісти Української Галицької Партії вимагають розставляти правильні пріоритети.

За перше півріччя 2016 року Івано-Франківська міська влада витратила з бюджету міста 1,6 млн. грн. на засоби масової інформації. На цілий рік заплановано 2,5 млн.

З них, до прикладу, фінансується комунальний канал ТРК «Вежа». Компанія створена міською радою для висвітлення її діяльності. «Вежа» називає себе незалежним та некомерційним засобом масової інформації. От тільки незалежним його назвати важко. Адже коментарі провладної команди звучать в ефірі значно частіше, ніж інших партій.

Відома громадська активістка і блогер, голова Івано-Франківського осередку Української Галицької Партії Наталія Сербин говорить про немислимі витрати із міського бюджету на рекламну кампанію мера та його поплічників, бо саме піаром за бюджетні гроші займається провладна команда:

«Всі справи мера, які, фактично, реалізовуються за кошти мешканців міста (бруківка, дороги, ремонти будинків, майданчики…), відбуваються під постійним прицілом камер».

«Але, закладених у бюджеті коштів на ЗМІ, меру виявляється мало. За неповний рік роботи міського голови та міськради, з інших статтей на медіа було оплачено ще близько  422 тис. грн. І все це в час війни, зростання цін на енергоносії та щоденного зубожіння людей. Цікаво, що майже третина цих коштів перерахована столичним медіа, усі кінці яких зводяться до «5 каналу», – наголошує Наталя Сербин.

Для порівняння, ті ж 400 тисяч грн. було закладено у бюджеті міста на ремонт пологового залу міського полового будинку та на капітальний ремонт приміщень міської дитячої лікарні. Та за перше півріччя у пологовий вкладено всього 120 тисяч від запланованого, а в дитячу лікарню – взагалі нічого.

Активісти Української Галицької Партії вимагають доцільності використання бюджетних коштів. Першочергово, треба фінансувати потреби громади, а не рекламу мера. А місцеві телеканали, газети, інтернет-ресурси і без того традиційно висвітлюють роботу влади. На думку голови осередку УГП Наталі Сербин, корисніше було б направити ці кошти на медицину, спорт, культуру. Своїми діями, а не рекламою, заслуговувати авторитет. Але політика бере гору, а реальні потреби громади залишаються позаду.

Чому ж так відбувається? Активісти УГП припускають, що на фоні нестабільної політичної ситуації «Свобода» намагається усіма силами зберегети свій політичний імідж, розширити впізнаваність. А портрет «успішного мера» дуже підходить для рекламної кампанії, навіть за кошти бюджету громади міста. Очевидно, підготовка до парламентських виборів вже почалась…

Іван Гордієнко

Фото: galka.if.ua

підписатись на розсилку новин
+
+

Повідомити про помилку

+

Підпишися

і отримуй новини Української Галицької Партії на свою е-пошту