На що мер Івано-Франківська витратив 5 мільйонів?

 

Журналістське розслідування про витрачені мільйони бюджетних коштів на рекламу Івано-Франківського міського голови викликало великий резонанс. Громадські активісти, політики і пересічні мешканці Івано-Франківська піддали великому сумніву раціональність таких витрат.  Українська Галицька Партія вважає, що цю справу має розслідувати Поліція. Нехай правоохоронні органи дадуть оцінку діям міського голови Івано-Франківська.

З життя…

“Шановні громадяни, якщо маєте якісь пропозиції щодо розвитку Івано-Франківська, просимо залишати їх на офіційному сайті міста або приносіть у письмовому вигляді до наметів “Свободи”. Соціальна реклама”. Можливо, не дослівно, але суть збережена. Таке можна почути з вуличного радіо, приймачі якого встановлені на зупинках громадського транспорту по всьому Івано-Франківську. Море народу, очікуючи на свою маршрутку, почує, яка ж “Свобода” активна і відкрита до діалогу з громадою. Це банальна політична реклама партії, зауважують в Українській Галицькій Партії. Але приставка “соціальна реклама” говорить про те, що фінансує її не політична сила, а бюджет міста, а отже – ми з вами, прості громадяни, сплачуючи податки.

Мовою цифр

Українська Галицька Партія півроку тому в пресі вже піднімала питання нераціонального використання коштів міського бюджету на рекламу мера та його партійних поплічників. Висновки були зроблені в результаті аналізу витрат бюджету Івано-Франківська за перше півріччя 2016 року. До кінця року, як бачимо із журналістського розслідування у виданні “Курс”, сума витрат на рекламу зросла більше, ніж у три рази. Чи так вже активно працює міська влада, що на висвітлення її діяльності необхідні такі великі кошти?

marc

Нагадаємо, витрати міськвиконкому на інформаційну діяльність та проведення різноманітних заходів 2016 року сягнули 5 мільйонів гривень бюджетних коштів. З них майже 4 млн. припало на фінансування комунальних медіа. Більше мільйона – на оплату послуг приватних ЗМІ, решта – на різноманітні свята в центрі та мікрорайонах міста.

Водночас, всі ці свята узурпувала політична сила мера. Участь у них беруть виключно депутати “Свободи”, на всіх афішах і самих заходах присутня партійна атрибутика саме цієї політичної сили. А чому не герб чи інша символіка міста, скажімо?

Справа вже в поліції

Питань багато і шукати на них відповіді тепер будуть у Нацполіції. На основі опублікованих фактів голова громадської організації “Залізний тризуб” та очільниця міського осередку Української Галицької Партії Наталія Сербин склала скаргу і направила її в Управління захисту економіки в Івано-Франківській області, Нацполіції України та до Національного антикорупційного бюро України.

Поліція справою зацікавилася. І вже надіслала запити Руслану Марцінківу щодо надання інформації і документів про викладені у скарзі факти зловживання.

“Руслана Марцінківа називають першими в історії Івано-Франківська міським головою, який витрачає бюджетні кошти на саморекламу та піар своєї політичної сили. Чи не найгірший час для цього обрав пан мер. Руйнуються пам’ятки архітектури в центральній частині міста, як от Пасаж Єґера, катастрофічно не вистачає дитячих садочків, батьки скаржаться на неякісне харчування дітей у школах, геть збідніла медицина. Постійної підтримки потребують воїни АТО і малозабезпечені. У місті є чим зайнятись і куди потратити кошти бюджету з користю для міста. Добрий ґазда не буде хвалитися, що зробив, бо справи господарника кожен мешканець відчує на собі. Та й взагалі, за те, що мер працює, громада платить йому заробітну плату. За минулий рік вона склала майже 300 тис. грн. Тому не варто займатися самопіаром та ще й за бюджетні кошти – гроші громади Івано-Франківська. Куди раціональніше було б спрямовувати їх на розвиток міста та допомогу його мешканцям, а рекламу оплачувати із партійної каси”, – вважає громадська активістка Наталія Сербин.

Наталія Федоляк

Фото: YouTube, Kurs.

підписатись на розсилку новин
+
+

Повідомити про помилку

+

Підпишися

і отримуй новини Української Галицької Партії на свою е-пошту