Громадський транспорт має бути соціальною послугою, а не монополією влади

Тема транспорту у Тернополі набула надзвичайної гостроти. Страйк перевізників, інформація про можливе розірвання договорів із ними змусили тернополян не на жарт хвилюватися. Саме тому Українська Галицька Партія, представники влади, експерти та перевізники сіли за круглий стіл. З ініціативи УГП, відбулося широке обговорення необхідності реформи транспортної системи у Тернополі.

“Громадські перевезення треба сприймати як соціальну послугу, яку місто має замовляти  в перевізників і надавати мешканцям. У такій системі влада міста має вирішувати питання тарифів, а пасажири навіть не задумуватися про різницю між самими перевізниками”, – пояснює Ірина Яремчук, голова міської організації Української Галицької Партії у Тернополі.

Експерти економічної групи УГП проаналізували та обговорили західноєвропейські моделі ринкових міських перевезень і прийняли рішення необхідності для Тернополя єдиного механізму вдосконалення громадського транспорту. Відтак Українська Галицька партія пропонує, насамперед, змінити підхід до пільгових категорій, запровадити монетизацію пільг, створити єдиний законодавчий акт у цьому векторі  та внормувати питання пільговиків таким чином, що хто призначає пільги, той за них і платить (наразі пільгових категорій у галузі є 24), змінити принципи управління міським громадським транспортом, створити жорсткі антимонопольні обмеження, щоб своєчасно запобігти недобросовісній конкуренції.

“Серед іншого, ми обговорили питання пільгових категорій пасажирів, зміну системи організації пасажирських перевезень, а саме – аби місто купувало у перевізників послугу з перевезення пасажирів і платило за 1 км пробігу автотранспорту. Пропонуємо, щоб такі закупівлі проводили через систему е-закупівель ProZorro”, – каже координаторка економічної групи Української Галицької Партії Галина Васильченко.

Також під час круглого столу дискутували щодо впровадження електронного квитка. Єдиним правильним та найбільш оптимальним рішенням, на думку експертів та перевізників, є встановлення валідатора таким чином, щоб пасажири могли самостійно “пробивати” картку та забирати квиток, адже за кордоном така практика є поширеною та реально працює.

Подібні обговорення вже провели у Львові та Івано-Франківську. Свої напрацювання партійці найближчим часом запропонують до розгляду органам влади, бо місту дуже потрібна нова стратегія та реформа транспортної системи.

підписатись на розсилку новин
+
+

Повідомити про помилку

+

Підпишися

і отримуй новини Української Галицької Партії на свою е-пошту